maandag 21 april 2008

Even 3 weekjes terug... fotoshoot!



Op 35 weken heb ik Kevin kunnen overhalen om een echte fotoshoot te doen. Echt super, alleen de styliste en make-up artist zou de kers op de taart geweest zijn, maar ik was die ochtend naar de kapper geweest en had een tas met kleren mee op te kunnen kiezen samen met Ria de fotograaf. En zo naturel is eigenlijk wel heel erg mooi geworden!
Keuze was eigenlijk snel gemaakt. Heb echt wel een hele mooie zwangere buik, en die 15 kilotjes zijn echt alleen daar gericht - zalig! (Ook al voelen mijn voeten en enkels nu toch als olifanten poten hoor - en zien er ook zo uit... gelukkig dat het nog geen korte broek weer is hihi) Is toch wel leuk als een fotograaf zegt dat ze bij de meeste zwangere vrouwen moet vragen om ook de buik te fotograferen met kleren erover aan... **trots trots**
Was wel super om te doen! Milan eerst heel schuchter, en de vele kusjes die hij normaal aan de buik geeft was nog erg grappig om die op de plaat te krijgen. Hij was zo snel weer weg, maar uiteindelijk met de fantastiche timing van Ria is het gelukt.

Gelukkig voelde ik me ook goed die dag, want als ik nu soms in de spiegel kijk moet ik er niet aan denken om me te laten fotograferen!

Hier de kiekjes!






2 opmerkingen:

Anoniem zei

Papa, ik lijk steeds meer op jou......................
(Stef Bos)

Kus

P

Joost zei

Wat een ontzettend mooie fotos!!

ik ben best een beetje jaloers op Carola die de bewegende buik heeft kunnen voelen...Lijkt me heel bijzonder...

heel veel liefs,

dikke kus,

the godfather